Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2008 10:42 - Обичам те,но ти казвам сбогом
Автор: kotencety84 Категория: Други   
Прочетен: 2899 Коментари: 0 Гласове:
0



Въпреки, че съм с теб, усещането за самота ме изпълва изцяло. Мисля си да сложа край на цялото това мъчение, но не мога, не зная как. Всеки път щом те погледна в очите и нещо ми става, загубвам смелост и си казвам следващия път, но от този следващ път мина вече повече от месец. Не разбирам защо се получава така, преди не беше ми се случвало. Знам, че без теб отново ще има слънце, което да блести. Без теб сърцето отново ще бие и копнее. Без теб краката отново ще вървят, ръцете ще могат да прегръщат и галят. Очите отново ще бъдат отворени за света и неговите красоти... за света и новите хора, които ще срещна. Но щом е така, защо се показвам, като слабохарактерна?! Да, прав си, казвала съм ти, че те обичам и няма да върна думите си назад, защото това все още е така. Да, обичам те, но вече не съм така щастлива с теб, както бях преди. Вече на лицето вместо да има постоянна усмивка, защото сме заедно, има тъжно изражение, но ти не забелязваш, нали?! А преди всичко беше толкова различно... Идваше да ме взимаш, постоянно ме питаше как съм... Ако имах проблеми се опитваше по всякакъв начин да ми помогнеш, за да ме видиш усмихната... Показваше ми изгревите и залезите, като ми шепнеше мили думи... Беше така мил и нежен... така добър... С теб всеки един ден беше изживян, така като че ли е сън... Но защо сега не си такъв, защо се промени? Нима не ме обичаш вече? Аз ли съм виновна за промяната на чувствата ти и съответно за моето усещане за самота?! Не знам и честно казано вече не искам и да разбирам! Обичах те преди, когато ме правеше щастлива. Обичам те и сега, когато ме правиш нещастна, но за жалост колкото и да е голяма обичта ми към теб, не мога да продължавам да се подлагам на това мъчение. Обичам те,но няма смисъл да оставаме заедно и постоянно взаимно да се нараняваме. Обичам те, но въпреки това ти казвам сбогом!
image


Тагове:   обичам,   Казвам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kotencety84
Категория: Други
Прочетен: 88027
Постинги: 36
Коментари: 15
Гласове: 189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930